1988.

Danas, kad postajem PIONIR,
svečano obećavam da ću …..kako ono?

Iskren, zdrav i normalan?
Dobro utvrdit ko je Srb, ko je Hrt a ko Muslim, Rom il Budizm?
Zaboravljat i opraštat sve
što bolest more ostvarit i namaštat?
Lomit se od želje da imam sve što mi,
kad se saberem i pomnožim, ne treba?
Bit pošten i gotivit Tita?

Kuku se nama ako se i Hipokratova vako pamti
ko što u mene mi mozak to radi
Ja se samo sjećam da mi je kapa bila velika…
Tu se glava iskomplexirala,
i kasnije narasla od mnogo većih sranja
*
*
ne kukala ti majka, idi sanjaj u bojama

somina

20 komentara

  1. ludi,jes ti to moja klasa? jes ti onaj mali sto mi se djasvi,sto je chucho a niko ga nije tjero?:)

    forde,nije tako islo obecanje:)

    killeru,ona suknjica crna i bijele stramplice???? ocam

    bombashice,oho ti se ,pioniri ce biti ljuti,a niko se ne sjeca zakletve….oooo zivote

    tetak,…dara bubamara?????? jesi ti to ??

  2. pisala bih sad, al vrijeme prolazi ”nemilosrdno poput statistike”..valja poslove zavrsavat, al prije toga hocu samo da kazem da si mi uljepsala ovih zadnjih sat pomenutog vremena, pa u ime toga ziva bila koliko ti god jos dusa pozeli. eto

  3. hefnerovko,eeee jest! cokoladice! ja sam htjela sarmirat onog malca,pa mu dala svoje i grdno se pokajala,jos uvijek ih sanjam:)

    bubac,nista samo pionirska,daj cijelu zakletvu…niko ne zna do sad !

    eno i rosa isto !! al sta je iza nje…mangupi jedni.

    frenchy:) haj kad poslove zavrsis,da ti i ja napokon zadamo po gradu i po zivotnim dilemama, doce svi, i som i lula

  4. Danas, kada postajem pionir dajem časnu pionirsku riječ:
    – da ću marljivo učiti i raditi i biti dobar drug;
    – da ću voljeti našu samoupravnu domovinu Socijalističku Federativnu Republiku Jugoslaviju
    – da ću razvijati bratstvo i jedinstvo i ideje za koje se borio Tito
    – da ću cijeniti sve ljude svijeta koji žele slobodu i mir

  5. MISS NEPIONIRA, na danasnji dan ste popionireni, uzmimamo u obzir da su se neke drzavne strukture odselile,al niko mjesta nije promijenio,zbog radi toga,svoja obecanja morate ispunjavati i cvrsto se boriti za ruzicaste ideje,svoju kapu i maramu nositi ponosno i na sljedecem izboru za miss, ja cu bas zvat na bis!
    takodje se nadamo da ce Mlada Partizanka urucit stafetu vama,da cete je mladi i nabujali,predat Vrhovnom u ruke
    a sada ide himna s textom

Komentariši